LEUK DAT JE VOLGER VAN MIJ BENT, BEDANKT !!!!!!

zaterdag 19 februari 2011

ESPECIALLY FOR YOU

Hier weer eens een kaartje.
ik was afgelopen woensdag bij nicole en toen heb ik heel wat van de nieuwe vellen gehad
en nog veel meer knutsel spulletjes
en ben daar erg blij mee, en heb er vandaag een kaartje mee gemaakt
                                    
het kaartje is gemaakt van cardstock en het  nieuwste disignpapier is van FIKA,                                                    
 de stempel is natuurlijk weer van MAGNOLIA,                                                                                        
de afdrukjes heb ik ingekleurd met de COPICS,
de kleurnummers van de copics ben ik vergeten op te schrijven                                                                                     
Bij het venster heb ik de raampjes eruit geknipt en mica erachter geplakt,                                                     
alleen is dat niet te zien op de foto.
 de strik heb ik met de Bow Easy gemaakt, en daar maak je mooie strikken mee.


allemaal een fijn weekend

16 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart en wat een goed idee om die stempel zo te gebruiken!!! Super gevonden!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart hartstikke mooi. Leuk idee ook met dat venster.

    Groetjes
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee woordjes zijn voldoende om je kaartje te beschrijven:
    SUPER & PRACHTIG!!!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooooooooooooooooooooo wat een gaaf idee!
    thanks voor het delen.
    ik ben volger bij je gworden kom je ook bij mij???
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart en een superleuk idee van dat venster!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaartje heb je gemaakt
    en een superleuk idee van dat venster

    Liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Elly,leuke stempels,zo mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhhhhhh Elly wat een schatje complimentjes wat een mooi papier is het ik heb het zelf ook gekocht ik vind je kaart schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o wat leuk Tilda zo achter het raam helemaal super Elly en het papier ik heb ook weer deze gekocht vind het wel één van de allermooiste !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,

    Wat een schatje is dat.
    Hartstikke leuk hoor. komplimenten !!!

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een schitterende kaart! Heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is superrrrrrrrr Elly
    echt een schitterende kaart
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schat van een kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen